Eyug Merhaba 21 aydır kullanıyorum, çok memnunum. 12. Aydan sonra tahlille devam ettik. Öncesinde tahlile gerek yok direkt doktorlar 1 yaşa kadar veriyorlar. Veriş saati önemli akşam saati verirseniz kabız yapar, şişkinlik yapar.. ben gündüz verdim hep hareket halinde olduğu için hiç sorun yaşamadık
Eyug