sunflower Selin3561 olur tabi bı tanıdığım 6 ay adet gördüm hamileyken demişti siz doktora gorundunuz mu hamilelik kesin mi
limonkolonyasi Selin3561 teyzem bu şekilde 3 aylık iken bebeğini öğrendi 3 ay adet oluyor aynı zamanda hamilelik de vardı dogum yaptı suan 7 aylık oldu bile
Mucizelerherzaman sukran12367 ah benim kızımda yeni 6. Aya girdi günüm geçiyor çok korkuyorum kan testi verdim umarım değilimdir. Gurbetteyim kimse yok yanımda ve bu yaza tayin var . 2 bebekle bu şartlarda düşünemiyorum kendimi.
Selin3561 sunflower hadi ya adetim bitti ama ınanılmaz şişkinliğim bel ağrım var başım dönüyor bilemedim neden olduğunu hamılelık bekliyordum adet oldum o yüzden sordum
Melikezeynepela sunflower 10 gün sonra tekrar dene testi anca oluşur zaten birde erken gebelik testi denemen lazım öbürkusu baya geç gösteriyor
sunflower Melikezeynepela dün yine denedim çıkmadı anında negatif gösteriverdiii🙄 pazartesi günü kan vereceğim inşallah
Happycat sunflower Bende de birkaç gündür adet ağrısı givi kasık ağrısı bel ağrısı ve aşırı gaz var. Eşime ya regl olucam ya da hamileyim diyip duruyorum 😂 henüz regl olmadım bebeğim 2,5 aylık.
sunflower Happycat içiniz rahat etsin diye bı test yapın olmazsa negatif çıkarsa şikayetleriniz devam ederse sağlık ocağına falan görünün derim ihmal etmeyin kendinizi🌸
Selin3561 limonkolonyasi nasıl öğrendi acaba yani neyden şüphelendi göğüslerim falan da şişti büyüdü anlamadım
limonkolonyasi Selin3561 hayır süphelenme değil bir gün doktora gidiyor biseyden ultrason çekilmek için o doktor kadın doğuma yönlendiriyor o şekilde ogrendi