Prensannesi- Pasaben ben haseta giyim den yapıyorum alışverişlerimi canım, diğer sayfalara göre daha uygun geliyo bana fiyatı ürünlerini de beğeniyorum
Aseliminannesi02 Pasaben stilzade açık olmama rağmen ceket takımları hem Uygun hem kaliteli ve gömlek takımda aldım efsane
elifugba Pasaben yazın aşırı terletiyor maalesef ben genelde çok para vermeyi sevmem kıyafete uygun olanları aldığım için belki öyledir ama sevmedim sonradan