gozdeaslan Merhaba arkadaşlar 1 ay 2 günlük bebeğim normalde uyurdu ve sakindi ara sıra gazdan sebep huzursuzluk yapardı ama aşı olduğundan beri hep huzursuz sürekli ağlıyor neredeyse hiç uyumuyor acaba aşıdan sebep mi bilemiyorum