Deletedmom_21 Eveeet mennun kaldiginiz su ürüne mutlaka bak dediginiz bebek arabaları neler kizlar travel kullanıyoruz cok sıkıntı yasadik bu zamana kadar artik esim yeter dedi 😂😂😂acil bebek arabasi arayışına girdik önerilerinizi bekliyorum
NuruKelam Deletedmom_21 Joie nitro lx 1 yaşından sonra bastona geçmiştik. Sürümü hafif kolay katlanabilir bir araba.
Deletedmom_112 Deletedmom_21 Hamilton R1,kabin bo, hafif, kendi kendine katlanıyor, tek elle acilaniliyor, yüksek taşıma kapasitesi var
Mylittlepearl Deletedmom_21 bagi neo kullanıyoruz. Hem diğer arabalara göre küçük ve hafif hemde açılıp kapanması çok kolay. Sürüşüde çok güzel. Ebebekte bunu gördükten sonra başka hiç bir arabayı beğenemedim ben😬
Birdurummuvar Deletedmom_21 hamilton r1 bebek arabası katlandığı da çok az yer kaplıyor 7 kg manevraları güzel memnunuz
Deletedmom_21 NuruKelam bastona geçme sebebinuz nedir acaba hangi bastonu kullanıyorsunuz sürüşü nasıl oglum 14 aylik benimde
NuruKelam Deletedmom_21 Bu dediğim modeli aldık baston olarak geçme sebebi de sığmıyordu bir de çok ağır ve sürekli tak çıkar zor oluyordu.
NuruKelam Deletedmom_21 Evet hafif zaten yormuyor sürerken tek elle açıp kapatabilirsiniz. Oğlum 4 yaşında yürümek istemediğin de ara ara hala kullanıyoruz.
Deletedmom_21 Birdurummuvar Deletedmom_112 hamilton önden gidiyor buna bakmam lazim teşekkür ederim kizlar
hemsireemom Deletedmom_21 kanka tam seni etiketleyecektim wpye baktım ordan yazmışsın profil değişmiş ismi okumamışım 😂