Zezemeze bebeği odaya ağlayarak terk etmek olsaydı eğitim haklisiniz.
Ama bizim anlatmaya çalıştığımız sistem;
Destek vererek yanında olduğunu hissettirerek sakinleştirerek uyku alışkanlığını kazanmasını sağlamak.
Daha sonrasında sistemi iyice geliştirdikten sonra ağlamayacağına emin olduktan sonra rutinleri oluşturup yine yanında olduğunu korkmaması gerektiğini uyku saatini belirttikten sonra yatırıp odasından çıktığımız bir eğitim olduğu için ben bu sistemi destekliyorum.
Saygılarım ile….