Kızlar bebegimin vucudun da kahverengi lekeler cikti bitanesi nokta kadar iki tane 2 cm kadar var birisi çok çok zor görülüyor bitane de poposun da var onun ne zamn çıktığını hatırlamıyorum sanki çok başlarda vardı. Eski postlari okuyorum ama hepsi bi süre sonra girmemeye başlamış. Bebeğinizin vucudunda böyle bi leke var mı vardı geçti dediğiniz ya da vardı artmadı bi sıkıntı olmadı vs. Yani hasta mı oluyor illa vucudun da böyle lekeler olanlar