22 aylık kızım 5 kez yaşadık hasta olduğunu zamanlarda iştahsızlık dışında hiçbir belirti vermiyor .3 kez boğaz, 2 kez ortakulak iltihabı ve hiçbirinde ateş vss olmadı . Bugun yine birden iştahı gitti mesela neden ateş yapmıyor bu kızda hastalıklar bir fikriniz var mı ?