esryrlii Hanımlar Merhaba benim kızım 3 aylık olacak gece özellikle 2.30 dan sonra her saat başı emmeye kalkıyorum sütüm mü yetmiyor yoksa emzik niyetine mi kullanıyor mememi bilmiyorum emzik emmiyor bu arada ve her saat başı emmek istediğinde 2 3 dakika emiyor bırakıyor bu durumu yaşayan ya da önerisi olan var mı?
birkizannesi-35 esryrlii benim kızım öyleydi 40 günlükken o sıralarda meğersem sütüm yetmiyormuş kilosu geriledi o zamn anladık. Mamaya başladık zaten artık hiç sütüm yok sağdığımda milim gelmiyor Ama mamayı da sevmiyor uykusunda içiyorum alıştırması biraz zor oluyor ama bizim alışamadı 2 aydır mama veriyorum
1kiz1oglan- esryrlii emzige alıştırmayı düşündün mü canm ben alıştırdım çok rahat ettim , bide tabi doymuyor da olabilir
peanutbutter esryrlii memeyi sadece aç olduğu için istemiyor ki bebişler. Kendilerini iyi hissediyorlar. Ben kızım bir buçuk yaşına kadar saat başı emzirdim geceleri. 9. Aydan sonra zaten sadece ağzında tutuyor emmiyordu. Kokumu hissetmek istiyordu. Bütün dertleri bu ve bir süre sonra bitiyor. Gece boyu kesintisiz uyku günleri başlıyor. En güzel ayları sonra benim gibi sürekli emdiği günleri özleyeceksiniz.❤️
Deniz06 esryrlii benim bebeği 4 ay 20 günlük. Son iki haftadır falan geceleri hiç uyumuyor. Gece memede uyurken hiç sorun yok. Yerine koyduğumda uyanıyor. Ben gazdan dolayı uyandığını düşünüyordum ama başlığı görünce dank etti. Acaba beni demi emzik olarak kullanıyor. Tamam iyi güzel hoş kucağımda uyusun da ben ne olacağım 😂
esryrlii birkizannesi-35 yani aslında sağım yaptığımda milim olarak çok geliyor hatta tazzikli geldiği için sinir bile oluyor ama doktor kontrolünde kilodan belli olur dediğiniz gibi
esryrlii 1kiz1oglan- alışmıyor her gün deniyorum ama tutmuyor emzik kolik bir bebek genelde kolik bebekler emzik tutmuyormuş birde alerjisi var Süt ve süt ürününe acaba ondan dolayı da olabilir mi diye düşünüyorum
Deniz06 1kiz1oglan- Allah aşkına nasıl alıştırdın bana da anlatır mısın? Benim bebeğim tutmuyor emziği oyuna çeviriyor. Diliyle ittirip düşürüyor. Geri veriyorum, gülüyor tekrar yapıyor
birkizannesi-35 esryrlii philips avent aldım 9. Emzikti aldığım onu tuttu ama sonra hiç içmez oldu mamayı 🤦🏻♀️
esryrlii birkizannesi-35 vallahi bizde de durum aynı almadıgim emzik kalmadı ilk 2 hafta emdi sonra bıraktı
birkizannesi-35 esryrlii işte emziği sevmesi gerekiyor heralde son aldığım markayı aldı hemen alıştı uyuyacağı zaman veriyorum o da uyumamazlık yaparsa diye
esryrlii birkizannesi-35 ben ilk başta o markayı aldım ama istemedi sonre tommietipe mi neydi 🙈 o marka aldım bebedor aldım markasız aldım hiç birini istemedi
Haffuse Benim kizom da oyle, 9 ayligiz ve hala uykular oturmadi… Ruya ogunune basla, o genelde cok yardimci olur, uykularini bir nebze uzatabikirsin belki…
esryrlii Haffuse onuda denedim ama ondada bu sefer ne olursa olsun 3 den sonra her saat başı yine kalkıyor
1kiz1oglan- Deniz06 bebekler her emziği tutmuyor pes ermedim 4. Aldığım emziği tuttu ağzında tutturdum çıkarmasına izin vermedim bi 20-30 sn sonra sürekli verdim alışsın diye , memeyi ağzından çekip hemen emziği verdim böyle böyle alıştı işte