Mukaddes_5 bana önce uyuz teşhisi kondu 2 hafta tedavi sürecine girdim sonra başka doktora gittim mikroskopla inceledi beni, uyuz görmüyorum ben dedi ama vücudumun her yeri yara sivilce gibi şeyler çıktı her yerinde.. Kullandığın uyuz ilaçlarndandır tahriş olmuş vs dedi uyuz görmüyorum çünkü dedi. Garantı olsun diye başka bir doktora daha gittim o gün, o da uyuz görmediğini söyledi. Merhem verdi 1 haftadır da o merhemleri kullandım. Ama kaşıntı asla geçmiyor akşam 7 gibi özellikle bir başlıyor sorma gitsin vücudumdaki yaralar filan da çok kötü. Doktorun 2si de uyuz görmüyorum dediler ama cidden uyuz gitmiş midir anlayamadım. Sizin süreç nasıldı doktor uyuz bitti dedi mi size yoksa kaşıntıları uz mı bitmişti