Vanilyasekeri34 Eğlensin oyalansın diye aldık ama doktorum önermiyor. Çocukta içinde mutlu. Yoksa hep kucak istiyor… artık kolum omzum ağrıyor. Zararlarınıda az çok biliyorum ama siz kullandınız mı ?
1234___ Vanilyasekeri34 günde 1 saatte yakın kullanıyorduk ama 15 dakika ayırarak, 4 çocuğumda kullandım açıkçası herhangi bir yan etkisini göremedim
1prens1prensess Vanilyasekeri34 genelde yürümesinden kaynaklı diyorlar ama valla oğkumda kullandım 12 aylıkken yürüdü 5.ayda koydum ben 8 e kadar bindi sonra bindirmedim ama kızımda kuallanmama rağmen 18 aylıkken yürüdü ya😂o an bu konu hakkındaki bilgim çöp oldu resmen
Elisa34 Vanilyasekeri34 bizimde doktorumuz, kesinlikle onermedi 7ci aydan beri koyuyorum şuan 9.5 aylık
Citlenbigim22 Vanilyasekeri34 bizim doktorumuz da önermedi yasak dedi kesinlikle valla. 5.5 aylıkken koymaya başladım 9.5 aylıkken koymayı bıraktım şuan 1 yaşında ve emekliyor sıralıyor yürümüyor ama ben ona bağlamıyorum eşim çok geç yürümüş genetik sonuçta bunlarin hepsi
Vanilyasekeri34 Elisa34 yani bende istemiyorum ama dediğim gibi aktivite olsun eğlensin diye. Ne yapıcam bilmiyorum
Dyg1dyg Kullandım bebegım 18aylık hıc bır sıkıntısı yok sukur. Zaten 9aylıkken koydum 12aylııken bıraktıı. Yoksa kafayı yıcektımmm. Ki benım oglum 14aylıkken yurudu. 12aylıga dogru bıraktı