Balevlatm 1 yaş oğlum salı.geceden beri ateşi var 2 kere gittik hastaneye ateş dusuyo tekrar cikiyo havale gecircek bişe olck diye korkuyorum 😟
iki_tospik_annesiii Balevlatm Doktorlar birşey demiyor mu peki cnm ? Ateş kaça kadar yükseliyor ? Hiç düşmüyor mu peki salıdan beli ?
Civciv222 Balevlatm dedikleri gibi bir enfeksiyon geçiriyor demek ki geçmiyorsa calpol dolven dönüşümlü veriyorum ben inatçı ateşte 4 saatte bir yani antibiyotik vermişlerfir belki onu icirmeye özen gösterin . sürekli kontrol edin ılık duş aldırın
_YanakReisinAnnesii Balevlatm benim oğlumun da akşamdan beri var aslında çok aşırı yüksekte değil ama yükselir diye çok korkuyorum , ilk başlarda 37.5 ti şuan 37 , düşmüyor da çıkmıyor da bir an da oldu anlamadım bende 😬
Balevlatm iki_tospik_annesiii 38.6 ya kadar çıkıyor ateş gündüz post açmıştım kimse bişe yazmadı 2 kere doktora götürdüm birisi bağırsak enfeksiyonu geçiriyor dedi biri kulakları iltihaplamiş dedi
iki_tospik_annesiii Balevlatm Enfeksiyon dolayı olması çok normal cnm calpol dolven ve pedifen 4 saat aralıklı verebilirisin ince giydir çok olursa ateşi ılık duş aldır Antibiyotik vermediler mi
Taha_emir Balevlatm kulağın alk kısımlarına bastırın eğer kulak iltihabiysa ağrıdan duramaz bastırınca bagirak iltihabiysa da herhangi Bi ilaç vermediler mi verdiyse antibiyotik falan 3 4 gün içinde düşmesi gerekiyor