Benim de bebeğim 52 günlük baştan beri hep sarı renkte ve sıvı kıvamda yapıyor genelde içinde beyazımsı pütürler oluyor veya bazen böyle sümüksü yapıda dediğiniz gibi bir kaç gündür de hasta olduğu için antibiyotik şurup veriyorum sanırım ondan dolayı kakası yeşilimsi ve beyaz pütürlü oldu, sarı olması normal diye biliyorum 😊