Deletedmom_37 meraba ikizlerim 15 aylık halâ aktif olarak net kullandıkları kelime yok ben tekrar ettirirsem mesela anne diyorum dede diyorum onlarda diyor ama bana gelip anne demiyolar babildama tarzı mama dede nene gibi şeyler var ama dedeye dede demek felan yok hep ııı ııı diyerek işaret ediyolar beden diliyle çok güzel anlatıyorlar istediklerini bende kıyamıyorum anlamamazliktan gelemiyorum pek normal mi
Damlatugce Deletedmom_37 sürekli iletişim halinde olun her yaptığınızı anlatın su mu istiyor mesela masanın üzerindeki bardaktaki suyu mu istiyorsun falan gibi sürekli konuşun
Giraysmom20 Deletedmom_37 bazen anlamamazlıktan gelip, konuşmaya teşvik edin, bol bol kitap okuyun, günlük nr yapıyorsanız yaparken anlatın, herşeyi açıklayın, daha aktif konuşma süreciniz olaun, leb demeden leblebiye ulaşan çpcuk konuşmaya pek çabalamaz 😊
Giraysmom20 Deletedmom_37 biraz çabalamaları için ön ayak olun, onlara konuşmayı biz öğreticez, biz onlarla ne kadar çok konuşursak onlarda o kadar aktif olurlar 😊
Senibidasanaelikopteryokbuson Baba dede mama sıkısınca anne bıde bugun bıkac kez bak ve at dedı baska bısey demıyo 17 aylık benım bebegımde Zamanı vardır sız sureklı konusun yeterkı onlar hafızalarına yer edıyodur