Hakkınızda hayırlısı olsun birkaç güne bende boşanma davasına başvuracağım önceden de açmış olduğum anlaşmalı davam var onu hayata geçireceğim bi gün biteceğine inandığım için yırtıp atmamıştım size gelince anlaşmalı boşalabilirseniz en güzeli işsizse elbet çocuğuna bakacaktır işe girince şuanda nafaka bahlanamaz ben hiç bişey istemiyorum tek istediğim kurtulmak mutlu olacaksanız ayrı bi şekilde hayata tutunursunuz bebeğinizle ben iki çocuğumla bunu göze aldım rabbim yardımcımız olsun🙏🏻🌸