Ecrininannesi58 Ayl4tr aslında çokta şiddetli bi diş dönemi geçirmedik şimdi on aylık altı tane dişi var sadece ilk ikisinde biraz huysuz iştahsızdı o zaman granülü kullandım üstte çıkan dörttaneyi hiç anlamadım bile ne zaman çıktı
Hhaticearikk Aman allahim herkes aynı dertten muzdarip 🤦🏼♀️ 4.ayimiza kadar hersey çok güzeldi. 3 saat gibi bi süreyle uyanıp emip uyuyordu. Şimdi saat başı kalkıyor emmek istiyor deliricem ☺️
uzaysmum kuzeyildiz bizde de aynı üç aylıkken başladı beş aylık olucak saat başı kalkıyo. Emerek uyuduğu için ona bağımlı sanırım. Bi ara sohbet muhabbet uyutmayı başarmıştım ama üç gün falan sürdü. Şimdi her saat başı ıkınarak yüzünü gözünü yolarak uyanıyo 🫠🫠🫠
BG123 kuzeyildiz bizim de aynı 3 buçuk ayda bi uyanmaya başladı nerdeyse 6 buçuk aylık oldu hala uyanıyor. Ben artık düzeleceğine dair umutlarımı kaybettim 😂
MucizeKalbim kuzeyildiz gün içinde ekrana maruz kalıyor mu? Fazla yoruluyor da olabilir. Uyku süresine uyanık kalma süresine dikkat etmenizi öneririm.
kuzeyildiz MucizeKalbim ailem uzakta yaşadığı için gün içerisinde görüntülü görüşüyoruz onun dışında tv veya birşey izletme asla yok ama bugün görüntülü görülmede yapmıyacağım bakalım nasıl olacak