Bebeğim yarın itibariyle bir yaş teyzeleri üç gğn oluyor bugünle kaka yapmadı. Kabız oluyor mu üç gün yapmaması yoksa 1 haftaya kadar yapmazsa mı kabız deniliyor ? Yeni grip atlattığı iÇin fazla iştahı yok ama sütü yoğun içiyor benden. Deneyimli annelere günün sorusu 🫣