M_e_k Benim kızım da 2.5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor diyebilirim. Yani 2 ayda 2 küçük kutu mamayı bitmeden süresi dolduğu için çöpe attık. Ama sütte de günümüz günümüzü tutmuyorki. O gün az su içsem azalıyor, çok yorulsam azalıyor, stresliysem azalıyor… Mama da 60 cc filan veriyorum normalde bebeğimin doyacağı miktar değil sadece sütümü desteklemek için bazen mama veriyorum. Sizin de içiniz rahat olsun bence zehir vermiyoruz sonuçta, sadece mamayla beslenen bebekler var. Sütünüzün yetmediği durumlarda bebeğin aç kalmasındansa yapacak tek şey mama vermek