Deletedmom_100 Kızlar 20 gün oldu sezeryan olalı idrarımı yaparken zorlanıyorum sonda çok yakmıştı enfeksiyon olduğundan acaba ondan mı hala yaparken yanıyor ve ameliyat yerimde bi kasılıyor yaparken varmı başına gelen?
Kubra7 Normal zamanla düzeliyor 49 gün oldu benımkıde hala geçmedı ılk günkü gıbı degıl ama arada sırada agrıyo