Buglemhuma Merhaba bebeğim 2 aylık doktorumuz kilo alımı alması gerekenden az olduğu için mama takviyesi yapman gerekiyor dedi fakat bebeğim biberon tutamıyor. Aynı durumu yaşayanlar oldu mu ve nasıl bı çözüm buldunuz ?
Betul-08 Buglemhuma mama kullanmıyoruz ama bebeğimin diş problemi var ara ara meme tutmak istemiyor benimkide asla biberon tutmadı emzikte tutmadı ben sağıp şırınga ile veya kaşık ile içiriyorum ama senin devam olacağı için zor olur başka marka biberonlar denemelisin