30undabiranne Oğlum düşüp kaşını yarmıştı dikiş attırmadı atamadılar kaldı öyle iz kalmasın diye bepantolantiscar önerdiler ama daha iyisi varmıdır acaba öneriniz varmı 🤔😇
[silindi] 30undabiranne kantıran yağı sür bence yara ve yanıklara birebir sezaryen yarama sürekli sürüyorum etkisi çok iyi hemde doğal
irva 30undabiranne Contractubex candır.Ameliyatlarımdan sonra hep onu kullanmışımdır bir tane izim yok.Pahalıdır ama çok iyidir.
meg2022 Beybisibeybisi Allah sizden razı olsun ya uzun zamandır aradığım kremin adını yazmışsınız görünce anımsadım netten bakınca da kutusundan o olduğunu anladım 😅 teşekkürler 🌺
30undabiranne Beybisibeybisi heh evet biri daha söylemişti ama saatlerce nete baktım adını hatırlayamadım evet çok teşekkür ederim ❤️
meg2022 Beybisibeybisi gerçekten öyle 🥰 sadece yara izi ameliyat izinde değil çatlaklarda da çok iyiymiş onun için kullanacağım şimdide doğumdan bu yana aklımdaydı
-_-hUysUzvetatlikadin 30undabiranne yok kısa bir çizgi ama derin herhalde ki izi kaldı. Öyle çok uzun süre kanama çabuk durduğu için doktora gitmedik keşke gitseydik diyorum iz kaldı tam ili kaşın ortasında komik duruyor 😅
-_-hUysUzvetatlikadin 30undabiranne aldınız mı kremi denediniz mi bende alacam da bir türlü çıkamadım evden
30undabiranne -_-hUysUzvetatlikadin şimdi aldım ürünü sadece akşam sürmek lazımmış güneş görmemesi lazımmış. Yatarken denicem inşallah
Seheyas 30undabiranne benim kızımda da göğsünün orda tencere değdi yandı 10 aylık ona da iyi gelir mi? Ne kadara aldınız