Hanımlar ben doğum yapalı yaklaşık 5 ay oldu gecerlerde çok dar bi pantolon giyendim yaklaşık 4 5 saat onunla kaldım karnımda baskı hissedince çıkardım ve çıkardıktan sonra da 2 gün dikeşlerimde sızı hissettim dün yine dar giyindim aynı rahatsızlığı dulurca çokardım pantonu dikişlerimde sızı var bugünde iç çamaşırımda kan lekesi gördüm acaba iç dikişim mi patladı yoksa regl belirtisi mi anlamadım ve çok korkuyorum