Elif_kaya42
Ne yaptıysam geçmedi çay falan daha kötü yapıyor masaj yapın. Ben göz doktoruna rendevu de bulamıyordum, ama hergün duş alırdım kızıma doğduğundan beri göz çapaklanmsı vardı havalar soğudu diye 2 3 günde bir duş aldırıyordum. Sonra fark ettim duş alınca daha iyi oluyor. hergün aldırdım duşun etkisi mi bilmiyorum, geçti.