Biz vergi ödemesinler diye kiralı sürekli elden veriyorduk ama kontratımız var 1300 olan kiramızı birden 3500 yaptı kabul edemem dediğinde de kendinizi hazırlayın o zaman dedi haklarım neler bana tavsiyede bulunur musunuz? Kimseyle kötü olmak istemem ama İstanbul’da ev kiraları da aldı başını gidiyor