Kızım 1.5 aylık iken usg çektirildi sağ ve sol kalçasinda gerilik olduğu ve 3. ayın sonunda tekrar çektirmemiz gerektiği söylendi geçen hafta yapılan usg de sağ kalçasının düzeldigi ancak sol kalçasinda hala gerilik olduğu söylenerek Ortopedi doktoruna yönlendirildik ve Tubingen cihazı takıldı kızıma üç hafta düzenli kullanım sonrasında kalcasindaki gerilik sona erse bile en az 3 ay kullanmamız gerektiği söylendi bize