BulutMom 3 aylık oğlum bizde kullanıyoruz çokta memnunum bebeğim hiç
Gaz olmadı neredeyse yani güzelce yıkanırsa olmuyor bence 3 aydır ful kullanıyoruz ve bi sıkıntı yaşamadım yağlanma vs gibi bulaşık makinasında yıkanabilme özelliği var bir deneyin derim zaten belli bir süre sonra bence biberon değiştirilmeli kullanmaya bağlı solma vs oluyor her markada bu böyle