Merhaba kızlar, 3 yaşında bir oğlum ve 1 haftalıkta kızım var içim çok sıkıntılı lohusa sendromundayım akşamları sürekli içim daralıyo ağlamak geliyo, yanımda birileri olsun istiyorum sürekli eşim sağolsun çok yardımcı oluyo oğlumla ilgileniyo annem gidip geliyor bazen dinleniyimde gece kalıyo ama kafamın içi o kadar dolu ki tam rahata alışmışken yine başa sardık evdeyim bütün gün napıcam ben iki çocukla nasıl uğraşıcam diye kafamın içinde sürekli bunlar dolaşıyor, benim gibi hissedenler olduysa nasıl atlattınız bu durumu?