Gamzeliiix09 4 ay 15 günlüğüz oğlum sürekli bağırıyor iki dakika bile bı yere gidemiyorum bagirmaktan sesi kısıldı ne yapacağımi şaşırdım yaşayan varmı böyle nedenini çözemedim
Damlatugce Gamzeliiix09 çok normal atak dönemi annesini yanında istiyor . Bir süre böyle bağlanma ayı oluyor sonra ayrılıyorlar sonra siz istiyorsunuz yakınlaşan diye 😄
Edaeren_28 Gamzeliiix09 benim oğlum da aynı sürekli ağlıyor bağırıyor şuan 5 aylık ama düzeltilmiş yaşı 4 aylık zor valla bir an önce büyüsüde oyuncaklarla oynasın diye bekliyorum🤭 Allah kolaylık versin bize😂
Didemsevig Gamzeliiix09 ay cok guldum, benimki de öyle ses tellerini deniyorlar, bese yaklastıkça daha kontrollu oluyorlar.