Tubis_0 Kızlar daha bugün 2ay 30günlük olduk 😩 bebeğimin üst 2dişi bembeyaz kafası ateş gibi ana vücudunda birşey yok ateş en fazla 37 öksürük burun akıntısı salya ve aşırı iştahsızlık var bugün sadece 3kere çişli bez aldım oda dolu dolu değildi eller hep ağızda var mı tecrübeleriniz 😭
Mlkhrn Tubis_0 4aylıkken patladı ilk dişimiz. Ama öksürük ve burun akıntısı varsa muayene ettirin derim. Özellikle öksürük için ciğerlerin ne durumda olduğunu bilmek gerekir. Diş için tetagil kullandık, karanfil zeytinyağı, nuk diş fırçalamaya alıştırma seti vardı diş kaşıması için dolapta soğutup onu veriyorduk.
Senorita Tubis_0 bembeyaz olması çıkacağı anlamına gelmiyor ki canım şişlik var mı? Eller ağızına aparması normal bir şey, bizde de o aylarda salyalar akmaya başlamıştı, 7 aylık ilk dişi çıktı Öksürük, burun akıntısı varsa muhtemelen hastalanmıştır