Sabah 11 gibiydi ,TV ünitesinin duvara monteli bir kısmı var bende yere egilmistim üniteye çarpacağımi düşünmeden aşağıdan yukarıya pat diye kalktım ama kalkmamla ünitenin köşesinin kafama çakılması bir oldu 5 dk falan kendime gelemedim ağrıdan .sonra çok hızlı geçti ağrısı kanadı çok hafif . Çok şükür bir şeyim yok ama arada kramp gibi baş ağrısı olup olup geçiyor. Sizce tehlikeli bir şey mi bilen var mı .