Emine003 Bisraa biz Aptamil Ar kullandık canım çok gaz yaptı kabız yaptı şuan Evolvia Ar kullanıyoruz çok memnunum
Cocolingo Bisraa size iyi geleni deneyerek bulacaksınız ben hepsini kullandım en çok evolviadan memnun kaldık aptamil çok kabız yaptı ama işte bebeğe göre değişiyor
Emine003 Bisraa gerçekten deneyerek bulunuyor canım bizde Aptamil iyi gelmedi diye sizde iyi gelmicek değil denersin hangisi iyi olursa onu kullanırsın canım 🥰