Eslemdemr0308 ben hergün yıkıyorum oğlum şubatta doğmuştu evimiz merkezi sistem gece de yanmıyor petekler. Çok sıcağa alıştırmayın birşey olmaz. Yıkanınca hasta olunmaz. Eviniz çok soğuksa , cereyanda kalırsa , terler de üstünde kurursa hasta olur. 9 aylık olucak toplasanız 3 ya da 4 kere 2 günde bir yıkamışımdır onun dışında hergün yıkadım