Merve_T4N Merhaba, bebeğim 4 aylık. Bebeğimi emziriyorum ardından mama veriyorum. Ama nedense yine ağlıyor. Bunu görenlerde bu bebek aç diyor.. sizce doymuyor mudur? 😔😔😔 Çok moralim bozuluyor sütüm yetmiyor diye.
Deletedmom115 Merve_T4N Mama da veriyorsan doyar canım ölçüsünü biliyorsun çünkü. Az mı veriyorsun ona bak azsa doymaz ama bence doyuyor 4. Ayla ilgili bir sorunu olabilir. Bu ayda bebeklerin iştahı uykusu sorunlu oluyor.
Kvrckanne Merve_T4N doktorumuzun bana söylediği bebeğin üst damağına dokun eğer yaş ise doyuyor kuru ise doymuyor demektir demişti
balannesiii Merve_T4N 4 ay atagıdır o canım bende burda post acmıstım kafayı yicrktim herseyi tamdı ama sürekli ağlıyordu ve kucagımdan ayrılmak istemiyodu bayılıcam sanıyodum yani gözünü korkutmak gibi olmasın ama 1 ay sürüyor🤷♀️🙈
Merve_T4N Hiwarab Aptamil veriyorum devam sütü 30cc doktor gelişimi güzel dedi . Hatta mümkün olduğunca bebek maması verme dedi .
Hiwarab Merve_T4N Eğer sütün azsa 4 aylık bir bebek 30 cc ile doymaz bi 120 cc yemesi lazım tabi öncelik anne sütü sağdınızmı kendinizi hç?
yagmurunanasi Merve_T4N diş patlatacak olabilir. Bence mama verme. Anne sütü yeter ona. Yeteceğine inan sadece.
Merve_T4N Hiwarab sütüm bi su bardağını dolduracak kadar çıkıyor gün içinde ... gece de öyle tabi .. biraz da mama veriyorum
Emel16 Hiwarab Merve_T4N sağma işlemini bi yapamadım ben ya. Kızım 3,5 aylık ne zaman istese mene veriyorum o yüzden sağamıyorum, ne kadar süt geliyor bilmiyorum. Sadece anne sütü alıyor.3 aylıkken 5 kiloydu doktor normal demişti. Sadece anne sütü alsın az kilo alsın takılma demişti.
Mevanur2 Merve_T4N doktorlar hemşireler her yerde bas bas bağırıyor, sizin sağmış olduğunuz sütle sahip olduğunuz süt miktarı çok farklı. Sağmış olduğunuz sütün azlığına bakmayın bebeğin gelimi iyiyse doktor da bırakın dediyse boşuna mama vermeyin. 4. Ayda bebeklerde huysuzluk oluyor ağlaması da ondandır sabredin geçecek hepsi 💐
Gmz33 Merve_T4N 30 cc çok az ayına göre bende anne sütü mama veriyorum gün içi 90 cc gece yatarken 120 cc sende öyle yap rahat uyur bu kadar mamadan korkmayın gerizekalı olmuyorlar !!
Merve_T4N Hiwarab yanı günde kaç defa emiyor onu sayamadım. Çok fazla emziriyorum ☺️ Ama herhalde günde 2-3 emişinde bi o kadara yakın oluyor sanırım
Merve_T4N Mevanur2 yaklaşık 7 kiloya yakın bebeğim. Çok güzel bakmışsın dedi doktoru . Ama elini ağzına götürüp ağladığından etrafımdaki insanlar aç bu bebek diyor😞
Esranurkaya Merve_T4N ayni seyleri bende yaşadım sinir ediyolar insani hic takma ben en sonunda kızmıştım gorumceme sürekli ac diyip durma gelişimi cok guzel dişleri çıktığı icin huzursuz suan dünyayı tanımaya calisiyo bu cocuk bilmediği icinde herseyi agzina götürüyor doktor ac diyenlere bacaklarını göster demisti dedim sence ac gbi duruyormu dediydim. benimki de seninki gibi tombul toplu bi bebek o gun bugündür bisey demiyo sende tepkini koy cunku morel bozukluğundan sütümüz azalcak🙄
Deletedmom221 Maşallah bebeğinize sütünüz de yeterli bence doktorunuz haklı çevrenizdeki insanları niye umursuyosunuzki anlamıyorum onlara ne. Ne derlerse desinler cocuk doyuyo ben annesiyim diyin yada hiç bişey demeyin he he deyip geçin bu insanlar yüzünden psikolojimiz bozuldu ya.
Merve_T4N Deletedmom221 gerçekten annesinden başka kimse anlayamaz derdini. Çok haklısınız ☺️Moral olacaklarına moral bozuyorlar..
nilmur0 Kvrckanne allah allah çok ilginç geldi denedin mi peki. Benim ki uyuyor şimdi uyanınca aç olacaktır bi bakarım bakalım kuru olacak mı ? Ya da bu beslenecek ondan sonra mı kuru mu yaş mı diye bakacağız
Mom9 Merve_T4N bebek sadece açlıktan ağlamaz. Ne zaman anlayacak 'bu bebek aç diyen insanlar' 🙄 gazı olabilir, kucak istiyo olabilir, meme emmek istiyo olabilir, canı sıkılıyo ondan da ağlayabilir.
Demirac19 Merve_T4N insanlar anlamasa bile siz bundan dolayi neden moralinizi bozuyorsunuz ? Doktor iyi bakmissiniz demis MaşaAllah yani sizde kafanıza takmayın. Bebeğin kilo alimi iyiyse bence mama da vermenize gerek yok. Ayrıca bebeğin ellini ağzına götürüp emmesi çok normal ilerde eline ne geçerse ağzina götürür aç olduğu anlamina gelmiyor