Merhabalar arkadaşlarım… Kilo alımı az olduğu için 3. Ayımızda doktorumuzun önerisiyle mamaya başladık 4 aylık olcak neredeyse ben kaç cc vereceğimi ayarlayamadım 🤭 Aslında ikinci çocuğum ama ilkinde hiç mama kullanmamıştım hiç bilgim yok beceremedim valla.. bizim gibi olan varmı varsa kaç kere kaç cc veriyorsunuz merak ediyorum 🫶🏻 Şimdiden teşekkürler 🙏🏻♥️