Oğlumun sarılığı 50 gün sürdü 19 ile yatış yaptık 10a düştü ışık tedavisi ile…bir hafta sonra tekrar 17 ye çıktı tekrar yatış yaptık 1 gece kaldık 9 a düşünce doktor çıkardı, eğer kan uyuşmazlığı yada karaciğer enzim değerlerinde herhangi bir problem yoksa sık sık emzirmen faydalı olucaktır.en geç 2 saate emzir, emmek isterse de sürekli verirsin. Doktor tavsiyesi bana bu şekilde idi. Acil şifalar dilerim