Anneler merhaba. Birsey sormak istiyorum. Bebeğim 1 ay 22 günlük. Emzirirken sütüm tanzikli gelirken damarlarım yırtıla yırtıla geliyor cok acıyor. Sizde oluyormu. Yanı süt gelirken neden acır süt damarlarım. Tanziği geçince acıması geçiyor emmeye devam edince. Sonrasıda morarmıs gibi göğsüme dokunduğum da acıma oluyor.