Kızlar benim size sormak istediğim bir konu var bebeğim haftaya bugün tam 2. Aylık oluyor fakat 40 ı çıktığından beridir bişeyler oldu bu kıza atak döneminde sanırım tam bilmiyorum ama hiç mi durmaz bir çocuk hiç mi uyumaz Allah aşkına mahvoldum ya lavaboya bile gidemiyorum doktora da gittik ama kolik değil sadece gazlı tüketti gerçekten beni, hayır eşimde geceleri çalışıyor gündüzleri çalıştığında da geç geliyor ben tek başımayım destek alacağım kimse yok gurbette olduğumuz için, Altı temiz karnı doyuyor gazını da alıyorum hala çığlık kıyamet. Düzelir mi bu hafta gerçekten çok kötü geçti benim için