Mcoz hic ikinci kat bi alt giydirmedim,h&m nin ici tam astarli kadife pantolonlarini kullaniyorum,cok kara kisa cikacaksak diye de decathlon dan termal iclik almıştım,bu yil da alacağım,ama dedigim gibi kar oynamaya giderken falan brlki 3 kere kullanmisimdir