İlk önce abur cuburu tamamen hayatınızdan cıkarmalısınız . 1 yaş sonrası iştahsızlık kızım da yaşadı şu an 22 aylık ve aylarca sürdü . Blw ye ağırlık verin vucudu susuz kalmasın,çeşit yapın mesela söylemesi ayıp bulgur pilavı, ciğer, yoğurt koyuyorum önüne hepsinden 3-5 kaşık yiyor bırakıyor doktor o kadar yemesi bile yeter dedi ara öğünleri kaldırdım 3 ana öğün olarak gidiyorum bir de şu var tabi zorlama, ısrar cidden etkiliyor bebekleri. İşhat acıcı vitaminler de cok denedim evet 1 hafta 10 gün yediriyor ama bırakınca yine aynı yani kızıma yesin diye bunları vermekten vazgeçtiğim ve sakin kaldığım zamanlarda daha iyi yiyor artık