Sevdiğim bir söz yazarı geldi aklıma * evlat annesinin eseridir baba engel olmasın yeter * evladın azaten düşkün olan bir baba ilk başta annesine iyi davranmalı onun gönlünü hoş tutmalı çünkü bir evde kadın mutluysa kocada mutludur evlatda . Bu durumu eşinizle anlaşarak halledebilirsiniz sizi öfkelendiren ne onu paylaşın pat die boşanın olur mu sabır olacak ki sonu güzelliklere açılsın . Tatlı dil herşeyi yaptırır bence eşinizle paylaşın madem çocuğuna düşkün ki ilk size iyi olması lazım ama belki haberi yokdur bu durumdan siz söyleyin etkileniyorum çocuğa yansıyor huzursuz oluyor die konudan konuyada değişir tabi umarım konunuz halledilebilir bişeydir Busrabsr