ikibebedublekahve Vanilyasekeri34 premium 5 kullanıyorum 11 kilo bebeme ama sanki küçük geliyor artık, gece takıyorum sabaha taşıyor çişi
momma ikibebedublekahve kızımda 11 kilo bazen gece mamaya cok kalktıgı zaman sabaha sızıyor bir de üst bacakları toplu biraz sıkıyor sanki 5 artık
aysegulg ikibebedublekahve prima sızdiriyor bazen ben 2 aylik olana kadar prima kullanmistim sonra baby turco ya gectim suan sizdirma yok.
momma ikibebedublekahve ay cok saol haber verdigin icin inan haberm yoktu😄💜 aktif bebek kullanmak istiyorum bende artık uctu gitti e bebekten en son büyük paketi 74lüyü zamlı aldım
ikibebedublekahve momma rica ederim canım 😂💝 valla her alışımızda zam geliyor indirim kovalamak lazım uyguna bulunca alıp stoklamak lazım maddi durum elverdikçe tabi ☺️
ikibebedublekahve aysegulg baby turcoyu gündüz primayı gece kullanıyoruz biz de, aslında ger bez çok doldugunda sızdırma yapabilir ama bizim küçük de geliyor gibime geliyor artık numara değişme vakti geldi sanırım
bikerem Vanilyasekeri34 aktif bebek kullaniyoruz,7 kiloyken 4e gectik,9 kiloyken 5e,11.5 kiloyken 6 numaraya. Erkek bebrk,bi de ben sıkı sevmiyorum