Sevgi2165 Rabbim inşallah hayırlısı ile sağlıklı bebekler nasip etsin ailene. Ama sezeryan yerinin iyileşmesi lazım canım önce. Yoksa gerçekten senin sağlığına zarar gelir ve bu sefer bebeklerine bakamazsın. Daha dikişler anca kaynıyor. Doktorlar 2 sene ara vermeyi uygun görüyorlar. Hem dikiş açısından hemde vücutta mineraller, vitaminler bir hamilelikte çekiliyor, azalıyor biliyorsun. Vücudun tekrar beslensin toparlansın ki bebeğinde faydalansın. Bence biraz beklemeni tavsiye ederim.