tugce0517 benim oğlumda da var gözünde ve bacağında korkma dideral diye bi ilaç var eko elg ve kan alınıyor bedenine özel doz ayarlanıyor hatta şuan ben vericem saatini bekliyoruz. Bizimkinin gözünde çıkmasından dolayı tehdit oluşturdu görme kaybı göz kayması vs gib sorun olur diye başladık. Şuan iyileşiyor biz şanslıyız ki ilacı bulan doktoru bulduk. Çizimemesine, kanamamasına ve kabuk baplamamasına dikkat ettik ilk başlarda çünkü patlarsa çok büyük sorunlar oluşacağını söyledi doktor. Başta gözetim altındaydık ama dediğim gib gözünde çıkınca başladık. Normalde tehlikeli bir yerde olmayınca gözlem ltında oluyor çünkü belli b yaşa kadar büyüyor sonra küçülüyor. İlaca başlamak iyi oldu çünkü benim bebeğim hareketli ve emeklemeye meyilliydi ondan dolayı başladık. Çok geçmiş olsun korkulcak bişey yok. Sadece dikkat et.