BusramBalaban Bebeğim 3 aylık oldu Hergun yapardı şimdi ise 2 yada 3 günde bir kakasini yapıyor normal mi Yapması için ne kullanmalıyım
menek16 BusramBalaban anne sütü alıyor ise 10 güne kadar normal kabul ediliyor gaz çıkışı varsa sorun olmaz büyüdüğü için değişiklik normal karşılanıyor