Merhaba anneler 💐 20 gün önce normal doğum yaptım. İlk bir hafta yoğun ve kırmızı renk kanamam vardı sonrasında kahverengiye dönüştü ve azalmaya başladı. Fakat birkaç gündür yoğunluğu arttı ve rengi kırmızı oldu. Sizce normal mi bu durum ? Ve sizin kanamanız toplam kaç gün sürmüştü sürekli ped takmaktan çok sıkıldım 😫🥺