Bebeğim 9 aylık ve hasta olup ateşlendi vs. Dün tekrar iyileşti. Hastayken hep sarılmak yanımdan ayrılmak istemedi. Ve yemek yemedi. Okey dedim. Dünden beri iyileşti ancak çok huysuz bir dk wc gidemiyorum. 5 gün olacak 2 yudum mama içiyor. Yemek desen 2-3 kaşık. Sürekli mız mız ağlamaklı. Hemen oyunlardan sıkılıyor. Yemek yememesi normal mi?