Cansuukoosee Kızlar bebeğim 19 aylık ve hamile oldugumu öğrendim. Böyle arasında az fark olan varsa zorlukları varmı nasıl ?? Şimdiden gözüm korkuyor
Aliss Cansuukoosee bi oğlum 26 aylık diğeri de 4. Ayına girdi perişan olurum diyordum ama çok şükğr allah dağına göre kar veriyor gerçekten
Erbear Cansuukoosee bebeğim altı aylık 19 haftalık hamileyim şuanda hiç bir zorluğunu görmedim üstelik ilki sezeryan daha dikislerin ilesmedi doktor suanlik onunda bı sıkıntı olmadığı sole çok şükür ins haftasına kadarda kalırsa minnoş kızım hiç bir sikintimizz olmayacak
Semizum Hamileliğim çok zor geçti arası yakın olduğu için. Hamile kaldığımda 10 aylıktı bebeğim. Ama doğumdan sonrası için sana diyebileceğim şey Allah yardım ediyor bi kolaylık veriyor canım hiç korkma.