Tbmbdb ben 2 aylıktan itibaren saat 7de uykuya geçmeye alıştırdım. 7de karanlık odaya giriyordum loş ışıkta altını alıp emziriyorum. İlk zamanlar 1 -1,5 saat emzirdiğimi hatırlarım. Ama çok şükür şuan 4 aylık 7ye doğru kendisi huysuzlanıyor uyumak istiyor. İlk zamanlar çok sık uyanıyordu. Şimdi o da biraz daha azaldı atak zamanı olmasına rağmen yine iyi uyuyor. Akşam en azından bir çay kahve dizi izleyecek kendime ayıracak vaktim kalıyor.
Size tavsiyem dinlenen bebek güzel uyur. Uyku uykuyu çağırıyor resmen. Ve her gün aynı saatte odaya girin bi süre sonra bebeğiniz de alışacak. Ben son uykusundan mutlaka 5de uyandırıyorum ki 7de uykuya dalmak istesin 🙏🏽