Ysmn-12 Selam kızlar 4 ay 9 günlük oğlum gündüzleri kısa kısa sürekli uyumak istiyor , gece de gündüze göre uyanik kas süresi fazla . Önceden böyle değildi . Huyu falan mı degisiyor yoksa bı rahatsızlık gibi bir şey mi hiç anlamadım başına gelen var mı
dumeka Ysmn-12 gündüz uyandırın. Yani 1,5 saati aşan uykular yapmasına izin vermeyin öyle öyle geceye kaydırırsınız uykuları ☺️
Ysmn-12 dumeka 1.5 saatten de kısa uyuyor aslında , bağırıyor ağlıyor uyumayinca da ya bilemedim valla of
dumeka Ysmn-12 ayını şimdi fark ettim büyük ihtimal 4. ay atağına girmişsiniz size kolaylıklar dilemekten başka çözüm sunamam 😂 neyse geçiyor biraz sabredin umarım kısa sürer sizin atak haftanız