Roslin Doğumdan sonra 41.gün regl olmuştum. 13 gün önce bitmişti. Ancak şuanda tekrar regl olmusum gibi bir kanama var. Normal mi kızlar?
Denizanasi92 Roslin ben 4-5 ay öyle oldum. Doktora gittim en son. Hormonlar savaşı normal dedi. Carezette verdi düzenli olması için ama kullanmadım. Sonra normale döndü aylık oluyorum şimdi ama geçen yine 15 günde bir daha oldum. Böyle böyle düzelecek galiba
Busraata Roslin 4ay full regl gördüm 4gün bitiyor geri başlıyordu ilaç kullanmıştım.Tekrarlarsa bi doktora gidin hormon bozukluğu demişti bana sonra da hiç düzensiz reglm olmadı